Σάββατο 11 Οκτωβρίου 2008

Αποχώρηση Παππά

Παρελθόν αποτελεί ο Τάκης Παππάς από το Βύζαντα Μεγάρων καθώς στην προπόνηση της Πέμπτης ο προπονητής της ομάδας, Πέτρος Δημητρίου, του ανακοινώσε μπροστά σε όλους τους παίκτες πως δεν είναι δυνατόν να συνεχιστεί η συνεργασία τους.

Ο τεχνικός της ομάδας του έκανε παρατηρήσεις για την άσχημη απόδοσή του στον αγώνα με τον Παναργειακό και για τα λάθη του σε προηγούμενα ματς τα οποία κόστισαν στην ομάδα. Εξαιτίας αυτών ο Παππάς την Παρασκευή ανακοίνωσε την αποχώρησή του και με δήλωσή του ευχαρίστησε όλα τα στελέχη του Βύζαντα εκτός από τον Πέτρο Δημητρίου.

"Θέλω να ευχαριστήσω τον κόσμο των Μεγάρων, το Δ.Σ. του Βύζαντα και τον πρόεδρο Δημήτρη Τραγκουμανίδη, το επιτελείο του κ. Δημητρίου, τον κ. Τσιπάκη, τον κ. Κωνσταντόπουλο και τον κ. Γερόλυμο. Εγώ 1,5 χρόνο στην ομάδα έδωσα και την ψυχή μου. Ο κόσμος των Μεγάρων το αναγνώρισε και μου έδινε δύναμη προκειμένου να παίζω για αυτή την ομάδα. Θέλω επίσης να ευχαριστήσω τους συμπαίκτες μου για αυτό το χρονικό διάστημα που παίξαμε μαζί, αλλά για λόγους που θίγουν την αξιοπρέπειά μου δεν μπορώ να συνεχίσω στον Βύζαντα. Δεν κρατάω κακία σε κανέναν, αλλά οι λόγοι που με έκαναν να πάρω αυτή την απόφαση είναι καθαρά προσωπικοί, διότι έχω μάθει στη ζωή μου να φοράω παντελόνια".

από conra.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Εδώ μπορείτε να σχολιάσετε χωρίς να βρίζετε και να προκαλείτε!